Tell’em How U Feel Tuesdays: 9/21

1.) Settling is a sign of low self-esteem. You need to realize your self worth.

2.) If you would’ve slapped my daughter, I would’ve slapped you and told you go get your mom.

3.) If you have sexual intercourse with a man…and you’re a man…guess what your gay! Down-low men…please realize this!

4.) Why doesn’t it look like you went over your teeth with a yellow crayon? Tooth Paste….just a thought.

5.) Seriously, how are you grown walking around smelling like 3 hoagies? Washing up isn’t a hard thing to do. Then gonna have the nerve to be waving yours hands around like you don’t smell yaself.

6.) I’m need people to tell their friends that they can’t sing. Don’t have them singing in church so bad that the pastor burst out laughing.

7.) I didn’t know Deadbeat Mothers were in style. It’s a trend that should have never been started! How you eating and you aint feeding ya kid? Trifling ass!

8.) If you don’t care about something…then you won’t bring it up. When you do, it shows you care..

About these ads

15 Comments (+add yours?)

  1. mzsporadic
    Sep 21, 2010 @ 15:11:51

    I have no words for #7…SMH and #2 you damn right! I will fuck a kid up for fucking with mines…period! LOL homey don’t play that!

    Reply

  2. marriagecoach1
    Sep 21, 2010 @ 15:45:12

    If you have sex with a man, your gay. Not according to my bisexual friend kdaddy23 also on here. He is predominantly hetero but does mind swinging the other way once in a while. It is not for me, but I just thought that I would offer some clarification.

    Blessings on you and yours
    John Wilder

    Reply

  3. Mr.TramueL
    Sep 21, 2010 @ 17:20:13

    I can’t stop laughing at the photo!

    Mr.TramueL loves the kids. #2 … just like that dude in FL that went ham on those kids on the bus. Yep, I wish a kid would.

    Reply

  4. Ms. Nikks
    Sep 21, 2010 @ 19:04:13

    #2. You better believe it! I definitely support this, kids these days have no manners. Then you meet their parents and you aren’t at all surprised where they get the bad behavior from. They both need their asses beat!

    #6. Lmao, wow, no pastor didn’t! If I saw it, oh Lord they would’ve thought I was in the spirit how I’d laugh myself to death!

    #7. Yes girl, deadbeat mamas seem to be the in thing this year! Worthless bitches!

    Reply

  5. JSin
    Sep 22, 2010 @ 06:53:54

    Great post. Sometimes you just gotta let’em know how you feel. For better…or for worse.

    Reply

  6. Alex
    Sep 22, 2010 @ 15:56:35

    I thought I was the only one that had to hold back their laughs at church when ppl be singing!!

    Reply

  7. jetara
    Sep 27, 2010 @ 14:48:27

    LOL girl I don’t hold back laughter in church. I giggle in hopes that they get the point that they can’t sing. And these gay men need to stop fronting.

    I agree their are a lot of deadbeat mothers. A LOT. People put a lot of focus on deadbeat fathers but forget that there are women out there who don’t need to be having children.

    Reply

Care to share your thoughts?

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Views

  • 167,756 views
Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 1,800 other followers

%d bloggers like this: